תתחדשו! ברוכים הבאים לאתר המדף החדש

הסבר על אתר המדף החדש

 

שלום, שליחי ושליחות הסוכנות היהודית

אנחנו שמחים להציג בפניכם את אתר התוכן החדש שלכם.ן

אתר התוכן החדש נולד מתוך רצון לדייק ולמקד את התוכן אשר פרוס פניכם, האתר מחולק לשלושה חלקים עיקריים שתזכו להכיר עם הזמן בשיטוט שלכם.ן באתר:

חלק המגזין

בחלק המגזין אנחנו נעלה מעת לעת תכנים, כתבות וטורי דעה הרלוונטיים למתרחש היום בישראל ובעולם, מטרת המגזין היא להעשיר את הידע ולתת נקודות מבט שונות לכם השליחים והשליחות ודרכם לפתח את החשיבה, לתת רעיונות לפעילות ושיח ובכלל להעשיר את הידע בנושאים שונים.

אנו מקוום שתהנו מחלק חדש זה וגם מזמינים אתכם לקחת חלק ולכתוב לנו מאמרי או טורי דעה שנשמח לבחון ולפרסם באתר!

 

חלק תוכנית הפעילות השנתית

חלק זה מחולק לפי מסלולי השליחות, כך שלכל מסלול שליחות תת אזור משלו שם תחת כל חודש תוכלו למצוא רעיונות לפעילות ותכנים הרלוונטיים לאותו חודש שליחות ולעבודת השליחות הפרטנית שלכם.ן

חלק מהמסלולים בשל אורך ואופי השליחות האזורים שלהם אינם מחולקים על פי גאנט שנתי אלא על פי תתי נושאים אחרים הרלוונטיים להם, אבל הרעיון זהה, לספק אזור בו ישנם תכנים רלוונטיים לשליחות הספציפית הב אתם.ן נמצאים.ות.

 

חלק הכלים לשליחות

בחלק זה תוכלו למצוא כלים כלליים לשליחות שלכם.ן, לוו דווקא תוכן לקהילות בהן אתם נמצאים אלא תכנים עבורכם.ן ומידע שיעזור לכם.ן בשליחות שלכם.ן, כמובן יהיו גם תכנים הרלוונטיים לשליחות כמו מרצים שונים, אתרים שימושיים , וכלים כלליים לשליחות.

בנוסף תחת חלק זה תמצאו תכנים הקשורים גם לחזרה מהשליחות ולא רק לשליחות עצמה.
אנו מזמינים אתכם.ן לחקור גם את החלק הזה באתר ולגלות את הדברים השונים שהכנו עבורכם.ן.

 

בנוסף לשלושת החלקים האלה באתר הוספנו עוד מספר פיצ'רים מעניינים באתר, ניתן לשמור את כלל התכנים הנמצאים באתר לאזור האישי שלכם.ן, מה שיאפשר לכם.ן לבנות גאנט פעילות שנתי אישי ואו לשמור פעילויות מועדפות שלכם.ן, בנוסף תוכלו לשתף את התכנים ששמרתם.ן עם א.נשים נוספים בשליחות ולשתף פעולה בהכנת תכנים.

בניגוד לעבר אין צורך במשתמש לאתר, אך בשביל להפעיל את הפיצ'ר של האזור האישי ובשביל לקבל גישה לתכנים מיוחדים לשליחים.ות שאין באפשרותנו לפרסם באופן פומבי תצטרכו לפתוח משתמש באתר.

אנחנו מקווים ומקוות שתהנו מהאתר החדש שהכנו במיוחד עבורכם.ן

וחשוב לנו להגיד שהאתר כל הזמן מתפתח ונבנה אז אתם.ן תמיד מוזמנים לפנות אלינו ולהציע הצעות לשיפור וייעול התהליך בדוא"ל:Hamadaf@jafi.org.

 

 

 

 

האם תרצו לראות עוד תכנים כאלו?
כןלא
TalPress פיתוח אתרים בוורדפרס

שלום אורח.ת!